top of page

Evenimentul de business al anului – „Business Forum Nord-Vest”- la Satu Mare

Federația Patronilor Bihor, împreună cu Asociația Economică Germano-Română pentru Regiunea de Nord-Vest, Asociația Camera Meșteșugarilor, Asociația Întreprinzătorilor Maramureș și Organizația Patronilor Sălaj, sub înaltul patronaj al Uniunii Naționale a Patronatului Român, organizează în perioada 12-13 mai a.c. evenimentul de business al anului, „Business Forum Nord-Vest”.



Satu Mare reprezintă prima destinație a seriei de evenimente „Business Forum Nord-Vest”, unde antreprenori și manageri din cele patru județe: Bihor, Satu Mare, Sălaj și Maramureș, vor avea sesiuni de întâlniri B2B, în vederea stabilirii relațiilor comerciale. (sursa: transilvaniabusiness.ro)



Invitati


Invitații de onoare la eveniment confirmați până acum, Florin-Sergiu Dobrescu – secretar de stat în cadrul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului, Ovidiu Silaghi – secretar general al Camerei de Comerț și Industri a României, Alin Sorin Seserman – secretar de Stat în cadrul Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor și Ioan Lucian –președinte Uniunea Națională a Patronatului Român, vor avea un mesaj pentru reprezentanții mediului de afaceri, prezenți la această primă ediție a „Business Forum Nord-Vest”.




Program Forumului

Joi, 12 mai:

12:30 - 13:30 Cazare la Hotel Aurora, P-ța Libertății, nr.11 13:30 - 14:30 Prânz la Hotel Aurora 14:30 Deplasare (pe jos, cca. 500 m) la locația evenimentului: Casa Meșteșugarilor, str. Ștefan cel Mare, nr.18 15:00 Deschiderea evenimentului la Casa Meșteșugarilor - Salutul oficialităților; - Discursul fiecărui lider de județ (max.10 minute), în care se va prezenta profilul economic al județului din care provine (industrie, agricultură, comerț, turism, energie, investiții străine, resurse umane...)

16:00 Pauza de cafea 16:30-18:00 2 - 3 Prezentări de business, cu experți din domeniile propuse 18:00-19:00 Pauză de pregătire pentru masa festivă la Hotel Aurora 19:00-23:00 Cină festivă, socializare + surprize


Vineri, 13 mai:

9:15-12:30 Participare B2B la Hotel Aurora Prezentarea participanților (3-4 min: cerere-ofertă) Participanții la Forum vor avea ocazia să relaționeze între ei la mese cu 5-6 locuri. Facilitarea discuțiilor va fi moderată de reprezentanții organizațiilor antreprenoriale. 12:30 Prânz

Discuții finale: - Concluzii - Idei, sugestii de îmbunătățire al evenimentului - Stabilirea gazdei următoarei întâlniri din 2023


Se vor acorda diplome de participare!


Costuri:


a.) costuri legate de organizare: 100 Ron

b.) costuri legate de servirea meselor: - mesele de prânz, 12 și 13.05: 35 Ron/zi - masa festivă, 12.05: 120 Ron

c.) cost cazare: se achita de către fiecare partcipat la recepția hotelului (oferta Hotel Aurora, 4 stele: Camera dublă 200 lei cu mic dejun, Camera single 160 lei cu mic dejun, Apartament 240 lei cu mic dejun)



Notă: - plata taxei de participare este condiție de înregistrare la eveniment;

- servirea meselor este facultativă, dar cei care doresc să participe la acestea, sunt rugați să comunice pentru care mese optează și să achite costul acestora, împreună cu plata taxei de participare, în contul precizat de organizatori.


Formularul de înscriere este aici: https://forms.gle/4CZGVUY1skQPVhdA6

Termenul limită de înscriere la eveniment este 11 mai 2022.


Programeaza-te la eveniment --> AICI


6 afișări0 comentarii
bottom of page